niedziela, 3 listopada 2013

Tak na szybko...

Hej, to znowu ja <3

Podsumują cały ten tydzień. Szkoła minęła szybko, bo szłam poniedziałek, wtorek. Bo w środę byłam na olimpiadzie ornitologicznej. Później czwartek, mycie grobu mojej babci i dziadka. Oraz drugiego dziadka. 
Tak, mam teraz tylko jedną babcię (;c). 
Kto zapalił znicze? 
Czyli. święto zmarłych

Dalej, piątek. Przyjechał do mnie wujek z Warszawy. Świetnie się z nim bawiłam, graliśmy w gry, chodziliśmy na spacery, oraz oglądaliśmy filmy. Sobota, kolejny dzień z wujkiem, obiad u babci. Czułam się jak pączek po tym, tak się najadłam, bo babcia nie wierzyła że już się najadłam.
Niedziela, ach. Nauki trochę, potem komputer, trza umyć włosy, spakować się no i posprzątać. :) 
A jak wam minął tydzień?

O! NAPISAŁAM KOLEJNY ROZDZIAŁ!!! http://punk-direction.blogspot.com/







3 komentarze:

  1. Ty byłaś na olimpiadzie ornitologicznej( Że o ptakach)(jeśli tak to gdzie) czy sie pomyliłaś i na ortograficznej , ekologicznej???

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, o ptakach. W Radomiu.
    Niestety nie przeszłam, po kłótni z koleżanką myślałam tylko o niej, nie rozpoznałam głosów ptaków, no i za przeproszeniem spierdo***** sprawe :c

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jesteś fanką ptaków jak ja

    OdpowiedzUsuń