piątek, 1 listopada 2013

Ja, w pigułce.

Cześć,
może zacznę od najistotniejszego. Mam na imię Ola, właściwie Aleksandra. Ale to imię moim zdaniem jest takie bure, nawet nie wnikajcie jak osiągnęłam takie zdanie o moim imieniu. Mam 13 lat, jak połowa, a nawet większość tutaj ludzi mam kompleksy. Pogodziłam się już z tym że mam zaledwie 150cm w ostatniej klasie podstawówki. Że jestem no, no po prostu GRUBA.
Więc tak teraz może coś o zainteresowaniach.... em... lubię czytać książki, najbardziej autora Richard Castle, oglądam też co dziennie o 19:00 na AXN serial kryminalny z nim " Castle " , osobiście polecam. No ale przejdźmy dalej, gram w piłkę nożną oraz siatkówkę, kurde no co jeszcze... O! Lubie piec, ostatnio dużo piekę babeczek. Ale od dziś postanowiłam że się odchudzam! Żyje już na samej wodzie 1 godzine xD Ale tak będzie przez kilka dni, jak nie będzie efektu to spróbuję czegoś innego. Ale okej, idziemy dalej,  może teraz o codzienności. Mieszkam na wsi/mieście, 2 godziny do Warszawy a 30 min do Radomia. SKORO JESTEŚMY PRZY RADOMIU, w tą środę wygrałam tam 3 miejsce w olimpiadzie ornitologicznej.
Wracając do domu, mam 2 piętrowy dom z ogródkiem, psa, mieszańca Axla, oraz miałam kotka :'( Nie ma go już 2 tygodnie a oto oni c:

Mietek                                            Axel


Ogólnie słucham Pop'u. Jestem Directioner, Mixer.
Chcecie coś jeszcze wiedzieć? Piszcie w komentarzach :)
A zapomniałabym, a oto ja :



2 komentarze: