niedziela, 13 października 2013

3 lata.

Hejoo,
dzisiaj mi się przypomniało, że to już 3 lata, jak jestem ... Directionerką ♥
Ogółem święto mam, itd. Na stronce z dziewczynami będę miała bekę :P Na tej o Niall'u ...
Zmieniłam nazwę, będę robiła spamy. Może sobie coś kupię, a już na pewno Midnight Memories.


3 lata bycia Directioners ... Niezwykłe 3 lata ...
Hmm, i co ja mam dzisiaj robić ?

Poucz się :P
Wejdz na dach i krzycz ,,Jestem Directionerką i dobrze mi z tym 
Powiedz sobie Hmmm. juz te 3 lata slucham 5 idotow .


Wszystko to będzie zrealizowane, obiecuję ♥
Ej, dziewczyny, jeśli to czytacie, dawajcie komentarze ! :P


Pytajcie się mnie dzisiaj o wszystko ... hejtujcie, nic mi tego nie zniszczy :3
Ale jaranie mam ....

A tak poza tym, to blog na którym piszę o stronce Fashion Style, bardzo dobrze się rozwija od wczoraj.
To takie ... ekscytującee.
Macie linka *klik*

Uff .... Masakryczny tydzień. Ale Bóg mi to wynagrodził.
Stres, stres, wszędzie stres.
A taki zacny weekend :333

Oky, dzisiaj jeszcze czymś pospamuję, ale na razie lecę do babci. Nie ma spokoju ... ;p








1 komentarz: