piątek, 11 października 2013

Nowy początek

Heju,
myślę, że ten post będzie dłuższy, bo mam dużo wrażeń do napisania, oraz wenę na wyrażanie swojego zdania. 
Po pierwsze ... Nie bierze mnie ból dupy, że mam 16 obs. a inni np. 150. Piszę dla siebie i dla was, do tego nikt nie musi czytać tego co ja tu piszę. Wiem, moje życie nie jest takie ciekawee. Ani nie dodaję swoich fotek. Nie jara mnie to. Zależy mi na innych pasjach, fascynacjach i hobby w życiu ...

Tak więc, zrobiłam nową bransoletkę koralikową, za niedługo dodam zdjęcia.

Zatrudniono mnie na stronce o 1D. To już 2, na której poważnie piszę ... :3
Rozwinęłam się do tego, bo mam teraz stary komputer i tęsknie za moimi The Sims, Metinem (taak), LOL'em, a najbardziej to za Adobe Photoshop. Wróciłam do starych nawyków, i jak mam wenę to robię obrazki od podstaw (Paint), a później ... tajemnica. Wykonuję także przeróżne tła, np. wczoraj robiłam dla ludzi ze stronki. Macie kilka z dzisiaj:



Wiem, że brzydkie ... Ale ja na prawdę najpierw robię zwykłą kartkę w Paint'cie.


Okyy, jak chcecie , to dodam te kilka teł, ale teraz ... sprawy nieco inne niż twórczość.
A nie, wtrącę, że moje słuchawki się w końcu ... rozpadły :C

Hmm ... pisałam o koledze. Jest już wszystko ok. Nie pamiętam co to było, ale co tam.
Poznałam nowego, a mianowicie ... Niee, nie dam się podpuścić. Nie opowiem. Miałam zbyt dużą bekę z tego. (wredna ja)

*Uwaga! Musimy natychmiast przerwać dostęp do posta. Spowodowane jest to brakiem weny wewnętrznej i zapomnieniem, oraz nieładem autora. Dziękujemy*





1 komentarz:

  1. Czytam ! ;*
    Oraz zapraszam do mnie ! http://mojcalyswiat69.blogspot.com/
    Dopiero się rozkręcam ;)

    OdpowiedzUsuń