środa, 30 października 2013

Najbliższe dni.

Hejka,
dzisiaj napiszę o kilku zbliżających się dniach.
Po pierwsze....Wszystkich Świętych. Może niektórzy uważają to za kolejną nudę, chodzenie na cmentarz, który niektórych przyprawia o dreszcze (mnie nie...), itp. Ale pomyślcie...Nie zapominamy o zmarłych bliskich. Zawsze będziemy tęsknić za babcią, myśląc że jest w lepszym miejscu. A to, że pójdziemy na jej grób, to takie...spotkanie. Oddanie...Em, jak to nazwać ? Pokazanie, że wciąż się pamięta. Nie wiem jak wy, ale ja zawsze zapalam znicz i siadam sobie obok, albo na ławeczce, i po prostu myślę. To daje mi dużo inspiracji, ale o niej na końcu.
 Ostatnio śmiałam się z reklam i katalogu zniczy...U zmarłych to jest szpan, jak ktoś ma lepszy i droższy ?
Hmm....dobre pytanie. Lecz nie liczy się cena, ale ile miłości w to wkładasz. Tak, w głupie zapalenie znicza.


Najlepiej mi się myśli, gdy idę wieczorem...Wtedy jest tam tak nieziemsko wyjątkowo...Magicznie, bym stwierdziła c;
W tym roku chyba wezmę aparat od wujka, i zrobię parę fotek...

A teraz po drugie, Halloween....
Oczywiście, że ja sobie je sama obchodzę.
Ale to jest "pogańskie święto", i cieszę się, że mnie nie było na kazaniu naszego księdza o tym. Mieszkam w innym mieście...
Musiałam go o to spytać...Szanuję jego świat, i tych wszystkich starych i zacofanych księży, bo dzisiaj się dość dużo dowiedziałam, ale mój jest nieco inny....


Oky, nic więcej na razie nie napiszę, ale dam wam trochę inspiracji:
I...chciałabym podziękować tej jednej osobie, która się zainteresowała moim marnym życiem, i choć trochę je rozumie...






Moim marzeniem jest wydać książkę...Kilka osób mnie do tego zachęca, ale nie wierzę, że mi się uda...Mimo to w głowie rodzą mi się plany O.o







5 komentarzy:

  1. O czym by była ta książka ? ; ))
    O jakim świecie mówisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu ją sobie piszę...http://i-am-a-prisoner-of-myself.blogspot.com/ Ojć, mój świat dobrze znam tylko ja sama....Może zrobię osobnego posta na niego ? c:

      Usuń
  2. Też chciałabym wydać książkę ;)
    I bardzo podoba mi się twój bloog , różni się czymś od innych ;3

    Zajrzysz ? :) http://inmydarkfire.blogspot.com/ <-- To o 1D . :)

    OdpowiedzUsuń