wtorek, 10 września 2013

2 gimnazjum.


Masakryczne zadania z maty. Czas projektów. Trudniejszy polski.
Każdy musi to przejść.

Ja chodzę do 2 gimnazjum w pewnej małej wsi Turza Śląska.
Nikt pewnie nie zna. Więc nie rozpisuję.
Moja klasa liczy 29 osób. 
Co robię szczególnego w niej ?
Teraz już nic. Dawno znudziło mi się być kronikarzem klasy.
Tak ... Jako jedyni mamy kronikę. Szpan.
Jestem jak na razie "tylko" od podlewania kwiatków.

Panie sprzątaczki mają w swoim kącie kartkę z napisem:
"Sprzątaczka. Przychodzi najwcześniej, odchodzi najpóźniej, robi najwięcej i zarabia najmniej".
No choćby ja ... Oprócz robienia najwięcej ... ;-;
Przychodzę o 7.30. Idę o 15.20.
No i nic nie mam z czekania ... A nie ... Mam dużo czasu na odrobienie zadania i poczytania książki.
Lecz nie będę czepiać się szczegółów.

Dzisiaj zaliczyłam swój pierwszy sprawdzian z Pola.
Ignacy Krasicki + bajki. Stary materiał.

Taki krótki post z mych .. głupich rozważań.

Aha. WOS jest ... dziwny ...


2 komentarze:

  1. Ignacy Krasicki "Pijaństwo" xD pamiętam to z gim :P
    No.. każdy to musi przejść :/
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo "O kurwie i o łotrze" A. Fredry. Kocham ich ♥ xd Też pozdro :3

      Usuń