niedziela, 15 września 2013

Création

Hejo,
stwierdziłam, że mogę wam pokazać to, co robię.
Moja ciocia jest plastyczką, prowadzi warsztaty itd. więc chęć robienia biżuterii i innych mam od niej.
Teraz głównie zajmuję się robieniem bransoletek koralikowych na szydełku.
Jak wygląda już gotowa ?
Właśnie tak:


Tą zrobiłam akurat dla siebie, bo te kolory mnie urzekły ♥

Wymyśliłam ostatnio taką:


Tą sprzedałam wujkowi (za podwójną cenę :3). Dał ją swojej dziewczynie na urodziny ...

Hm.... w sumie ... Mogę wam też pokazać te, które są w stanie produkcji.


Te genialne koraliki znalazłam specjalnie dla mojej koleżanki *.*
Są niebieskie, ale mają fioletowe środki.

Coś dla mojej mamy robię z takich:

Nie skończona, ale już wygląda super. Zrobię sobie też taką :3


Ta mi się tak średnio podoba, ale pójdzie ... jeszcze nie wiem gdzie.
Teraz robię cały zestaw dla mojej pani z Polskiego. Koraliki mam już wybrane.
A to te, które ostatnio kupiłam:


Przyjmuję zamówienia, ale od osób które znam.
Nie myślałam jeszcze nawet o tym, żeby sprzedawać je na Allegro. Raczej się nie opłaca.
Pieniądze które z tego mam, wydaję w jednym sklepie. Wyjątkowym sklepie. Nie ma takiego drugiego.
Są tam przeróżne rzeczy ręcznie zrobione, półfabrykaty, oraz wiele innych.
Ostatnio kupiłam kilka zawieszek i łańcuszków. M.in. zrobiłam z nich naszyjniki.



Tak więc, dziękuję za przeczytanie.
Czasami będę tu publikować to, co zrobiłam.

A wy, jakie macie hobby ? :)












9 komentarzy:

  1. To naprawde swietne hobby! *u* Twoje bransoletki, sa piekne, milo, ze ktos jeszcze cos takiego robi :) kiedys zajmowalam sie tym samym, ale potem jakos zrobilam sobie przerwe i nie potrafilam juz do tego wrocic ;/ natomiast ja teraz wiekszosc czasu spedzam na wymyslaniu nowych trend'ow i wgl. Wyglada to tak ze miksuje pelno styli i dodaje do tego jeszcze cos swojego. Moda, a po za tym jeszcze taniec i czasami sobie pospiewam, pogram na gitarze czy tez keyboardzie ktorego czasem zamieniam na pianino ^^ pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://swager-eye.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję ♥ Wbrew pozorom to jest piękne, modne, i zawsze takie będzie. Oraz fajne jest to, że wymyślasz te trendy. Z chęcią wchodzę ! :)

      Usuń
  2. Wygląda na bardzo skomplikowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy to już opanujesz, jest to śmiesznie łatwe.
      Moja ciocia ma takiego Powera, że robi jedną bransoletkę na dzień.
      Nie widzę jej rąk jak to robi xD

      Usuń
  3. Świetne! zdradzisz swój sposób jak taką zrobić? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić mały poradnik, jeśli tylko będziecie chcieli :)

      Usuń
  4. wow , niesamowite *.* strasznie mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń