poniedziałek, 16 września 2013

Primark.

Hejo,
co do poprzedniego postu ... jak będzie więcej osób, to może zrobię poradnik :)
A w tym czasie w końcu coś o modzie.

Moim ulubionym sklepem jest Primark.
Niestety tu pojawia się drobna przeszkoda.
Nie ma go w Polsce.

Zamawiam przez Internet, albo przy okazji jak jestem w Londynie lub w Niemczech to sobie wchodzę i kupuję. 
Mam dosyć dużo rzeczy.
Kilka bluzek, spodenki, chusty bluzę i pełno dodatków.
Ostatnio sobie zamówiłam na Allegro.
Bo oni nie mają oficjalnej stronki ze sklepem, lecz trzeba sobie poszukać.
Jeśli chcecie zobaczyć, co oferuje ten sklep, możecie wejść na niego tu *klik*.
A jeśli chcecie sami do tego dojść, to wchodzicie na stronkę, wchodzimy w zakładkę "Moda i uroda,
i tam w "popularnych markach" jest sklep Atmosphere. To właśnie on :)

Jeszcze nie dostałam zamówienia, ale mogę pokazać wam obrazki ze sprzedaży:

Kusiło mnie na niego. No i w końcu xd


Strasznie lubię też te materiałowe torby. Mam ich 6, i są na prawdę dobre.
W przeliczeniu na nasze, ich cena wynosi jakieś ... 13-15 zł.


Wiem, że będę kochać tą bluzkę.
(Jest w motyle)



Zastanawiałam się też nad tymi legginsami:


Warto ?


Także więc, dziękuję za przeczytanie. Jeśli znacie ten sklep, napiszcie co o nim sądzicie.
A jak nie znacie, to pooglądajcie aukcje ;)





1 komentarz:

  1. też bardzo lubię ten sklep :) mam bardzo podobny plecak, tez wlasnie z Primarka :) pisałam o nim na moim blogu ^^ w poscie o modzie. http://swager-eye.blogspot.com/2013/08/3-dzisiaj-fashion-p.html , pozdrawiam i zapraszam ;p

    OdpowiedzUsuń