sobota, 7 września 2013

Les plans pour l'avenir.

Tia .... Pobiłam. 24 minuty.
Jakoś słabo :/

Trudno.

Nie napiszę o modzie, ponieważ po Fredrze mam wenę na .. większe tematy.

Każdy w końcu będzie musiał zdecydować się, kim chce być w przyszłości.
Większość osób ostatecznie decyduje się w 3 klasie gimnazjum, po wieloletnich marzeniach bycia strażakiem, fryzjerką czy policjantem.

Jako że mam kontakty od małego w szkole, rozmawiałam o tym dużo z psychologiem i doradcą.
Dostaniemy specjalne testy, rozwiążemy, a później paszoł won ze szkoły i radź sobie sam ;-;
Nie no ... Tylko po części.
Rzeczywiście, będziemy rozwiązywać testy. Jeśli macie w gimnazjum doradcę zawodowego ...
Nie chciała zbytnio niczego zdradzać (pani), to taka .. niespodzianka na wyrzucenie.
Dobra, ostatni raz. Na pożegnanie.


Myślę, że mam predyspozycje na archeologa.
Od zawsze zbieram kamienie, które potem moi rodzice wyrzucają do ogródka babci.
A miałam taką piękną kolekcję ...

No cóż, żyję dalej i trzymam kciuki, żeby mi pozwolono studiować astronomię.
Kto też czuje pociąg do gwiazd, hmm .. ?


Myślałam także o nauczaniu matematyki. Jak to w rodzinie ...
Ale nie. Chodzi mi o gimnazjum, a teraz wiem, jakie jest.

Profesjonalny design mieszkań też odpada, strasznie obawiam się krytyki innych ludzi.

Tak więc, kim mam być ? Jeszcze nie wiem.

Ale wam radzę dobrze to przemyśleć. 
Np. Chcecie zostać kimś sławnym, a świat was nie przyjmuje i lądujecie w ... biznesowym dołku. 
W nicości. Dans le néant. In nothingness.

A może się okazać, że głupia koleżanka ze szkoły została sprzątaczką, i przypuśćmy że przy pracy sobie podśpiewywała. Jej talent dostrzega szef, awansuje, zatrudnia menadźera, oraz zmienia imię i nazwisko na Taylor Swift. **

A jednak najpopularniejszymi aktualnie kierunkami studiów są:
- Informatyka,
- Budownictwo,
- Architektura,
- Biotechnologia,
- Matematyka,

Wszystkie bardzo ciekawe. Z przyszłością. 
Myślcie więc także nad nietypową pracą.
Astronauta, Astronom, Wuefista, Grafik, Florystyk, Filolog czeski czy robotyka.

Do wyboru macie dużo. Dzięki za przeczytanie ;)

** Tak będę coś czasami oznaczać. Nie wiem czy tak było, ale teoria w 5% możliwa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz