niedziela, 22 września 2013

C'est ce que je fais.

Heju,
jestem wredna. Tak na początek mówię.
Zostawiłam koleżankę w Radlinie (nie wiem czy ktoś kojarzy), sprawiłam że chłopak w którym się kocham, zerwał z dziewczyną (nie życzyłam im tego, ona jest chora ;-;) i śmiałam się z przyjaciela, który twierdzi że ma pecha, bo klasowy gej za nim chodzi. Kofam go xD

Na razie nie dodam żadnych zdjęć nowych rzeczy, bo jestem u babci i chyba jutro nie pójdę do szkoły ^^.
Ominie mnie basen. Ale napiszę nowego imagina.
Mam za to te nowe zamówienie, chyba o nim pisałam. Muszę dokupić koraliki, ale to będzie bransoletka i naszyjnik dla mojej pani z Polskiego. Ze zniżką, fajna jest :3

Zastanawiam się nad sprawą tego chłopaka .. Nie mogę mu nic napisać, jest zablokowany. Nic nie zrobiłam, po prostu powiedziałam jego dziewczynie (która mnie zna ..) to, czego nie wiedziała. W ogóle głupia sprawa z nimi, miałam o nim zapomnieć. A tu ...nie powiem co, bo ona to wzięła wszystko zbyt do siebie i jest draka ... No cóż, wiedziałam, że jest tępa ... Skończona idiotka xD

A gdzieś to mam. Dodaję wam tu znaczenie mojego imienia *klik*, aż nazbyt trafne, oraz moje zdjęcie z wczoraj ... No nie ma to jak Webcam Toy :)


Brzydkie x.x

A jak już robię małą wystawę brzydoty, to macie jeszcze moje oczęta:


W ciemności siedzę, więc ...



Hmm ... A co myślicie o tzw. powrocie gwiazd ?
Lady Gaga, Katy Perry ...
Szczególnie upodobałam sobie Roar. Nowe piosenki nie są złe. 
Jest dużo nowych ludzi, ale inni też nadążają w skomplikowanym świecie show-biznesu ...



Fajna nuta. Przyznajcie !
Na początku mi się nie podobała, ale ja tak mam.
Tak samo było z La la la. (Naughty Boy)

A podobno Roar jest zgapione .. Od koleżanki Katy ...
Ja tam nie wiem, nie wtrącam się.
Nawet jeśli by chcieli to usunąć, nie dadzą rady.
Tysiące telefonów, mp3 itd. ma tą piosenkę.
Nie ma szans xd

Oky, dzięki za przeczytanie moich dzisiejszych przemyśleń. Kiedy chcecie kolejny post ? :3






4 komentarze:

  1. Niezła draka powiadasz :D nie no bo chlopak do ktorego mialam wrocic odnosze wrazenie ze sam sie nie wie czego chce. Mnie czy nikogo. ;p czuje fejm napisalas do mnie w poscie ze jest nowy post xd nie przepadam za Roar, ale cos w stylu tej nowej od LG moze byc .. Jak najszybciej, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co mam tak. xd Ogólnie to ciekawe notki ;) zapraszam do mnie. Nie ma jj notki bo komp w naprawie ale na dniach byc powinna ;) Normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń