sobota, 7 września 2013

Liebster Blog Award

Hejo,
dopiero zaczynam z kolejnym blogiem, a już zostałam nominowana do LBA przez blog http://appiappi.blogspot.com/.
Dzięki, Aśka ♥

Co to jest Liebster Blog Award ?

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

A szkoda, szkoda. Bo chciałabym także nominować tego bloga ...
Zasady ogółem znam. Zostałam 2 razy nominowana na tym blogu:
http://1d-this-is-my-world.blogspot.com/
Ten, to mój sukces, nie chwaląc się oznajmię.

Tak więc, dostałam takie pytania:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Zachęciła mnie autorka appiapii ♥

2. Czy to Twój pierwszy blog?
Zdecydowanie nie.

3. Jaki jest Twój ulubiony kwiat?
Róża :)

4. Jaki jest Twój ulubiony sport?
Pływanie.

5. Czy masz facebook'a?
Mam. :3

6. Czy jesteś śpiochem?
Czasami ;D

7. Czy często się spóźniasz
Prawie zawsze, ale to nie moja wina ;)

8. Co najbardziej lubisz w szkole?
Plastykę ♥

9. Czy podoba Ci się jak ktoś spamuje?
Zależy do jakiej kategorii przypisać ten spam.

10. Czy masz jakieś ulubione blogi?
Zbytnio nie czytam blogów. Wolę książki ♥

11. Czy coś kolekcjonujesz?
Wspomnienia. I książki :3

Z racji tego, że niezbyt lubię LBA i mało czytam blogów ... Nominuję tylko ten:

http://myisims3.blogspot.com/

Pytanka:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
3. Ulubione zwierzątko ?
4. Masz jakąś stronkę na FB ?
5. Lubisz leniuchować ?
6. Masz ulubioną książkę ?
7. Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej ?
8. Ile masz lat ?
9. Gdzie byś chciała wyjechać ?
10. Kolekcjonujesz coś ?
11. Podoba ci się mój blog ?

Dziękuję za przeczytanie ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz