piątek, 6 września 2013

Il passe tout aussi rapidement ...

Hejo,
jak tam pierwszy tydzień wakacji ?
Mi minęło dość szybko, zdążyłam się przyzwyczaić do nowych klas, nowych ludzi ..
Tematy w 2 klasie gimnazjum są zabójcze.
Kocham matematykę, ale wczoraj dostałam dowody, żeby ją znienawidzić.
Potęgi, pierwiastki. Zero ułamków o.O
Cieszę się tylko z Informatyki i Plastyki. Mamy w kooońcu nową panią z tego pierwszego przedmiotu.
A panią z drugiego uwielbiam równie tak samo, jak .... kiedyś matematykę.
Dzisiaj próbowałam odpalić na starym lapku FB. Zacinał się, a ona przy okazji czytała mi wiadomości.
Wraz z moimi koleżankami ... Lofciam ...

Mój brat ma dzisiaj 4 urodziny. Nie złożyłam urodzin, ale korzystam ze słodyczy.
Nooo tak, ja wyrodna xD
Jak tylko wróciłam do domu, rodzina dzwoni co chwilę, a on śpi ... ;-;
Jak zwykle byłam w szkole do 15.30.
Dlaczego ?
Moja mama jest dyrektorką u mnie ;-;
Niezła rzecz. Znają mnie, mogę wystarać się o lepsze oceny. Tak sobie  myślą.
A prawda jest zupełnie inna.
Ma bardzo mało czasu, przede wszystkim dla mnie. Oceny to moja sprawa.
Nikt nie może ich zmienić. Tylko ja ...
Pracuję równo jak każdy inny. No prawie.

No i ogółem  mam inne życie niż inni ...
Poświęcam się moim hobby'm.
Uwielbiam fotografować, zajmuję się też grafiką komputerową.
Czasami będę wklejać tu jakieś obrazki. Różne.

A na razie to dziękuję za przeczytanie moich żali, pozdrawiam ♥

Aha, temat oznacza :
To wszystko tak szybko przemija ...

Kocham francuski ♥


7 komentarzy:

  1. Sorry ,że tak pytam , ale masz 13 lat tak ? I jesteś w drugiej gimnazjum ? Z tego co wiem to w 2 ma się 14-15 ,więc ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tą przyjemność, że mam urodziny 22 grudnia. Rocznik 99

      Usuń
    2. Pełno jest takich nieporozumień .. Ale grudzień ma też plusy :)

      Usuń
  2. Hej hej! :D
    To znowu ja ^^
    Nie zrozumiem cię, jeśli chodzi o 2 gimbazę, ale za to też mam podobną sytuację, jeśli chodzi o rodzicielkę (hah, ale zasób słów, c'nie?). Moja mama jest nauczycielką w gimnazjum, do którego poszłam i już mam sytuacje, że oskarżają moją mamę o pomoc w zadaniach i dawanie odpowiedzi na kartkówkę czy inne takie... Koszmar. Żyć nie dają :<
    Sto lat dla twojego brata! Cztery latka? Wow, ja mam siostrę studentkę - 21 lat za 2 tygodnie, więc problemów też trochę mniej... Hah :D
    I tak, jak ty, kooocham francuski <3 Dopiero zaczęłam się go uczyć, ale co mi tam :3 Francuski i angielski to dla mnie dwa najpiękniejsze języki ludzkości i tyle :**
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w następnym tygodniu nauki, życzy...
    Ewa xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję Cie do Libster Blog Award. Mam nadzieję że odpowiesz :) Pytania na moim Blogu, Zapraszam: http://fotografjem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń