poniedziałek, 9 września 2013

Qu'est-ce que vous écoutez?

Hejo,
jak widzicie, zmieniłam szablon. Prace nad nagłówkiem jeszcze trwają niestety.
W tym czasie napiszę trochę o muzyce, której słucham.

Jedyny fandom, do którego należę do Directioners.
Nie będę się rozpisywać, nie wszyscy to lubią ...

Słucham głównie Pop'u i Rock'u. To ta, nie inna, muzyka ma dla mnie sens.

Liczą się dla mnie Green Day, Coldplay, Avicii, Imagine Dragons, Duft Punk i Hurts ♥

Moje ulubione piosenki : :3

Ta mi pomaga w trudnych chwilach, które aktualnie przeżywam ... Średnio słucham ją z 40 razy na dzień.






Pink Floyd . Mój ulubiony Protest Song. Posłuchajcie ... Kojarzycie ? :P






Boże, uwielbiam ich !

Dzięki za przeczytanie ♥

4 komentarze:

  1. Fajne piosenki zareklamuj mnie prosze
    http://loovki.blogspot.com/2013/09/fakty.html
    Odwzajemniam sie

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te wszystkie piosenki i te wszystkie uwielbiam. :) Takze jestem tylko DIRECTIONER :) Witaj siostrzyczko :) heh
    zapraszam do mnie, byłoby miło gdybys pozostawiła po sb jakis slad :)
    http://donteverstopdreaming69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń