niedziela, 8 września 2013

Liebster Blog Award

Heejo,
zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez http://fotografjem.blogspot.com/
Bardzo dziękuję :)

Każdy teraz już chyba wie co to LBA, tak więc. ...
Pytanka:
1.Dlaczego założyłaś bloga ?

Zachęciła mnie koleżanka, poza tym, nie chciałam pisać o sobie na moim blogu z imaginami :)

2. Jak spędziłaś wakacje ?

Pojechałam drugi raz do Londynu ♥

3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

Spaghetti :P

4. Masz jakieś cele w życiu ?

Mam. Chcę dążyć do spełnienia moich marzeń ... Wybić się z którymś blogiem i wydać moją książkę ♥

5. Jakie są twoje marzenia ?

Hm .. Dość monotonnie. A co tam. Oprócz tego na górze, chciałabym kiedyś duży dom z basenem, tarasem i biblioteką :3

6. Co sądzisz o znajomościach internetowych ?

Nie są złe, choć brakuje wtedy bliskości danej osoby. Mam najlepszego przyjaciela, który mieszka w Katowicach i jeszcze się nie spotkaliśmy. Ale piszemy i gadamy, więc jest .. na prawdę fajnie. Pozdro dla niego :P

7. Jakiej słuchasz muzyki ?

Pop i Rock. Wolę angielskie piosenki, ale polskie zawsze spoko ;)
Jestem Directionerką, która przeżyła kolejny zawał po spotkaniu rodzinnym.
Nie należę do żadnego innego fandomu. Kocham Green Day, Nickelback, Coldplay i Lanę Del Rey ♥

8. Jesteś od czegoś uzależniona ?

Od książek. I biernego pomagania innym.

9. Jak wspominasz wakacje.

Znów monotonnie ... No cóż. Myślałam że będzie nudno, ale jednak każdy dzień był jakoś spędzony i było wyjątkowo :)

10. Jaki jest twój ulubiony film ?

Chm ... Głupotki czyli Straszny Film, coś lepszego czyli Bruce Wszechmogący, Avatar czy Zielona Mila. Uwielbiam także filmy z Johny'm Deep'em.

11. Na co zwracasz uwagę u innych ludzi ?

Jacy są dla innych i dla siebie. Charakter. Ich opinie. ;)



Jako że ja niezbyt czytam blogi, nominuję tylko 2.

1.http://cciekawostki.blogspot.com/
2.http://myisims3.blogspot.com/

Pytanka:

1.Czy coś kolekcjonujesz?
2.Co najbardziej lubisz robić?
3.Ulubiony przedmiot w szkole ?
4. Słuchasz One Direction ?
5. Ulubiona potrawa ?
6. Byłaś/eś kiedyś w Niemczech ?
7. Jakie jest twoje marzenie ?
8. Chciałabyś/łbyś jechać do Londynu?
9. Kim chcesz zostać w przyszłości ?
10. Ulubiona potrawa ?
11. Pochwal się swym imieniem :3


Dziękuję za przeczytanie ;)

3 komentarze:

  1. gratuluję nominacji :)

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com :) zaobserwuj jak Ci się spodoba :)
    odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń